Skip to main content

Nejčastější dotazy

Jaký druh pomoci poskytujeme v rámci programu EAP?

Poradenství v oblasti duševního a fyzického zdraví. Praktické poradenství v otázkách právních a finančních záležitostí.

Kdo může používat EAP program?

Nejen zaměstnanci, ale také jejich rodinní příslušníci a partneři ze společné domácnosti.

Na kolik je EAP důvěrný?

EAP program je důvěrný, anonymní a poskytovaný externě, a proto je ze strany zaměstnanců lépe přijímán a využíván než poradenství poskytované přímo u zaměstnavatele.

Jakým způsobem pomáhá EAP zaměstnancům?

Telefonická linka – k dispozici 24/7 k zodpovězení otázek k EAP nebo k poskytnutí okamžité pomoci.

Konzultace s poradcem osobně, online, telefonicky – rychlá podpora od kvalifikovaných odborníků.

Léčba mimo EAP – v případě potřeby doporučení a pomoc s hledáním odborníka na dlouhodobou léčbu nebo podporu.

Nenašli jste odpověď?

Vyplňte prosím náš kontaktní formulář a dejte nám vědět, jak vám můžeme pomoci. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá. Nečekejte a obraťte se na nás ještě dnes.