Zaměstnanecký benefit určený na pomoc zaměstnancům a jejich rodinným příslušníkům s osobními problémy a obavami, které mají vliv na jejich pohodu a pracovní výkon.
Typy služeb, které nabízíme v rámci Asistenčního programu pro zaměstnance
- Nonstop krizová linka pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky
- Strukturované služby psychologického poradenství – telefonicky, online, osobně
- Právní a finanční poradenství
- Služby v oblasti péče o děti/starší lidi
- Podpora pro management a lidské zdroje
- Služby v oblasti vzdělávání a rozvoje
- Podpora pro fyzickou pohodu
Poslechněte si o EAP v našem podcastu
Příklady témat, se kterými se na nás mohou zaměstnanci obrátit:
Osobní/emocionální
- Stres/úzkost
- Deprese
- Sebedůvěra
- Hněv
- Životní etapy
Práce
- Pracovní výkon/stres
- Pracovní vztahy a konflikty
- Plánování kariéry
- Kariérní odolnost
- Násilí nebo obtěžování na pracovišti
Rodina/partnerství
- Problémy s partnery
- Rozvod
- Rodičovství/chování dítěte/dospívajícího
- Separace a ztráta
- Problémy seniorů
Závislosti
- Alkohol
- Drogy
- Závislost někoho jiného
Právní a finanční poradenství
- Organizace financí
- Soudní spory, exekuce
- Daně
- Spotřebitelské právo
- Rodinné právo
První schůzka se specialistou je poskytována do 5 pracovních dnů.
Kompetenční rozvoj zaměstnanců
Certifikovaný psycholog nebo psychoterapeut, který provádí konzultační a poradenské služby přímo na pracovišti. Tréninky, workshopy a interaktivní přednášky.
Individuální psychologické poradenství
Psychologické poradenství a psychoterapie poskytují prostor, kde se můžete zastavit a podívat se blíže na to, co se ve vašem životě děje, pochopit, proč se to děje.